top of page

SOMNIUM  EQUESTRIAN

Barn Inspiration

Public·5 members
Elias Perez
Elias Perez

Cerere Eliberare Card European De Sanatate Brasov



Cererile/documentele pentru eliberarea cardului european de asigurări sociale de sănătate se pot depune direct la sediul CASJBrasov, transmite prin poștă sau prin e-mail la adresa: ci@casbv.ro




cerere eliberare card european de sanatate brasov



Prin completarea formularului atasat articolului, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate va ajuta sa va completati cererea necesara eliberarii Cardului European de Asigurari Sociale de Sanatate. Dupa completarea formularului, inainte de a apasa butonul "Tiparire", asigurati-va ca datele introduse sunt corecte si ca ca aveti pregatita imprimanta pentru tiparirea cererii, imprimatul se listeaza cu datele completate anterior de catre dvs., cererea listata se va semna de catre solicitant si se va depune in original la sediul casei de asigurari de sanatate judetene, respectiv, la sediul Casei de Asigurari de Sanatate .


Cererea va trebui insotita de o copie dupa buletinul sau cartea de identitate (certificat de nastere pentru minorii sub 14 ani) si de dovada calitatii de asigurat pe ultimii 5 ani. Termenul de 7 zile lucratoare pana la eliberarea cardului curge de la data inregistrarii cererii. Cardul astfel obtinut este valabil pentru o perioada de 6 luni in orice tara a Uniunii Europene.


Prezenta cerere reprezintã în acelasi timp si o declaratie pe proprie raspundere prin care certific faptul cã nu intentionez sã utilizez Cardul European de Asigurãri Sociale de Sãnãtate pentru deplasãri care au ca scop beneficierea de tratament medical. De asemenea, în situatia în care beneficiez de servicii medicale în baza Cardului European de Asigurãri Sociale de Sãnãtate dar nu mai îndeplinesc toate conditiile în baza cãrora s-a eliberat cardul (inclusiv plata contributiei de asigurãri sociale de sãnãtate) pe toatã perioada de valabilitate a acestuia, mã oblig sã suport în totalitate contravaloarea serviciilor medicale decontate din bugetul Fondului national unic de asigurãri sociale de sãnãtate si rambursate institutiei din statul membru UE unde au fost acordate aceste servicii medicale.


Când călătoriți în străinătate, este de preferat să aveți la dumneavoastră cardul european de sănătate (CEASS). Acesta reprezintă dovada faptului că sunteți asigurat într-o țară din UE.


Vă atragem atenția asupra faptului că există site-uri care vă propun emiterea contra cost a cardului european de sănătate. Nu accesați niciodată aceste site-uri! Contactați direct en casa de asigurări de sănătate.


Sven este suedez și a mers în Franța la schi. În a doua zi de vacanță s-a rănit la un genunchi în timp ce cobora o pantă și a fost nevoie de intervenția unei echipe de salvamontiști. La întoarcerea acasă, Sven a primit o factură pentru plata costurilor de salvare. El a fost nevoit să achite întreaga sumă, întrucât operațiunile de căutare și salvare nu sunt acoperite de cardul european de sănătate.


Persoanele care se confruntă cu o problemă neaşteptată de sănătate în timp ce sunt în afara ţării pot beneficia de servicii medicale de urgenţă gratuite prin intermediul certificatului provizoriu de înlocuire a cardului european, care se poate ridica în trei zile de la depunerea cererii. Certificatul este valabil doi ani.


Cardul european de sănătate se obţine în baza unei cereri scrise care se depune la Casa de Asigurări de Sănătate de care aparţine persoana respectivă. Pe lângă cerere, la dosar mai trebuie ataşate următoarele acte:


Toţi cetăţenii care sunt asiguraţi în sistemul de asigurări sociale de sănătate au dreptul de a primi gratuit cardul european de sănătate, atâta timp cât fac dovada achitării la zi a contribuţiei la Sănătate.


În opinia specialiştilor, diferenţa majoră între cardul european de sănătate şi asigurarea medicală privată, este faptul că românii nu trebui să plătească pe loc serviciile medicale de urgenţă, tranzacţiile urmând a fi făcute între Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) şi autoritatea similară din statul respectiv.


Cardul electronic se obţine gratuit, în termen de şapte zile de la data înregistrării în sistem a cererii. Costurile cardului european de sănătate fiind suportat din Fondul Naţional Unic de Asigurărilor Sociale de Sănătate (FNUASS). Cardul acopere strict serviciile medicale de urgenţă, apărute în afara ţării. Cardul se elibera în termen de 7 zile lucrătoare. În cazul în care persoana doreşte mai repede cardul, Casa de Asigurări de Sănătate va elibera un certificat provizoriu de înlocuire a cardului (CIP).


Documentele pentru eliberarea cardului pot fi transmise şi prin poştă sau prin curier, din cauza faptului că conţin date cu caracter personal. Prin email poate fi trimisă doar cartea de identitate.


Cardul european acoperă urgenţele medicale, de la stomatologie la cardiologie. Însă, la anumită consultaţii şi servicii s-ar pute să fie necesară co-plata, în funcţie de sistemul de asigurări din ţara în care sunt acordate serviciile medicale.


Posesorul care pierde cardul european de sănătate în timpul voiajului trebuie să contacteze cât mai repede casa de sănătate emitentă şi să anunţe pierderea acestuia (prin fax, email, poştă). În termen de 24 de ore de la solicitare va primi un certificat provizoriu de înlocuirea a cardului european de sănătate.


Potrivit CAS Brașov, asiguratul care solicităînlocuirea cardului european de asigurări sociale de sănătate va puteabeneficia, contra cost, de un card european duplicat, a cărui perioadă devalabilitate nu va putea depăşi perioada de valabilitate a cardului iniţial.


Operaţiunea de activare durează maxim 30 de secunde şi constă în înlocuirea codului pin iniţial al cardului (000) cu un cod pin din patru cifre ales de asigurat, pe care acesta nu trebuie să îl divulge. Codul pin rămâne în proprietatea asiguratului, la fel ca şi cel de la cardul bancar.Pana in prezent au fost activate in sistem peste 6,2 milioane carduri nationale de asigurari de sanatate


Asiguraţii care au primit carduri naţionale de asigurări sociale de sănătate cu date personale eronate, sau au pierdut/distrus acest document, vor solicita eliberarea unui nou card la casa de asigurări de sănătate în evidenţa căreia se află.


Cardul european de asigurări sociale de sănătate este un card gratuit cu ajutorul căruia, la nevoie, puteți beneficia de serviciile acordate de unități medicale de stat în timpul unei șederi temporare în oricare dintre cele 27 de state membre ale UE, precum și în Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția, în aceleași condiții și la aceleași tarife ca asigurații din țara respectivă (în unele țări, serviciile sunt gratuite). Prestațiile acoperite includ, de exemplu, prestațiile acordate în legătură cu boli cronice sau existente, precum și în legătură cu sarcina și nașterea.


Dupa completarea formularului, inainte de a apasa butonul "Tiparire", asigurati-va ca datele introduse sunt corecte si ca ca aveti pregatita imprimanta pentru tiparirea cererii, imprimatul se listeaza cu datele completate anterior de catre dvs., cererea listata se va semna de catre solicitant si se va depune in original la sediul casei de asigurari de sanatate judetene, respectiv, la sediul Casei de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti.


Cererea va trebui insotita de o copie dupa buletinul sau cartea de identitate (certificat de nastere pentru minorii sub 14 ani) si de dovada calitatii de asigurat pe ultimii 5 ani. Termenul de 7 zile lucratoare pana la eliberarea cardului curge de la data inregistrarii cererii. Cardul astfel obtinut este valabil pentru o perioada de 6 luni in orice tara a Uniunii Europene.Casa de Asigurari de Sanatate Teritoriala:Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita Nasaud Botosani Braila Brasov BUCURESTI Buzau Calarasi Caras Severin Cluj Constanta Covasna Dâmbovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt OPSNAJ Olt Prahova Salaj Satu Mare Sibiu Suceava Transporturilor Teleorman Timis Tulcea Vâlcea Vaslui Vrancea


Nume si Prenume:Adresa de domiciliu (Localitatea, Str., Nr., Bl., Ap.):Cod numeric personal (CNP):Telefon (doar cifre, inclusiv prefixul):Fax (optional):Interval orar (se va trece intervalul orar când persoana estimeaza ca va fi prezenta la adresa indicata pentru a primi cardul european de asigurari sociale de sanatate):


Când doriti sa depuneti cererea la sediul casei teritoriale de asigurari de sanatate? Azi Mâine Poimâine Ce documente anexati prezentei cereri?Carte de identitate Buletin de identitate Certificat de nastere (doar pentru minorii sub 14 ani) Dovada calitatii de asiguratFormular: EHIC5592006v1.02


Adresa:Stimate Domnule/Stimatã Doamnã Presedinte-Director General,Prin prezenta formulez o cerere, conform Titlului IX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãtii, prin care solicit sã îmi fie eliberat Cardul European de Asigurãri Sociale de Sãnãtate la adresa mai jos mentionatã.În situatia în care aceastã cerere este aprobatã sunt de acord sã achit contravaloarea acestui card în contul indicat de casa de asigurãri de sãnãtate.Prezenta cerere reprezintã în acelasi timp si o declaratie pe proprie raspundere prin care certific faptul cã nu intentionez sã utilizez Cardul European de Asigurãri Sociale de Sãnãtate pentru deplasãri care au ca scop beneficierea de tratament medical. De asemenea, în situatia în care beneficiez de servicii medicale în baza Cardului European de Asigurãri Sociale de Sãnãtate dar nu mai îndeplinesc toate conditiile în baza cãrora s-a eliberat cardul (inclusiv plata contributiei de asigurãri sociale de sãnãtate) pe toatã perioada de valabilitate a acestuia, mã oblig sã suport în totalitate contravaloarea serviciilor medicale decontate din bugetul Fondului national unic de asigurãri sociale de sãnãtate si rambursate institutiei din statul membru UE unde au fost acordate aceste servicii medicale.Semnãtura solicitantuluiNumele si prenumele persoanei: Adresa: Cod Numeric Personal (CNP): Telefon: Fax: Interval orar: Data depunerii cererii:


About

Feel free to share any pictures, plans or videos of your bar...
bottom of page